Kära Let's deal-kund

Känslan av en bra deal

Känslan av en bra deal

Till Let's deal

På Let's deal har vi fullt fokus på att göra allt vi kan för att upprätthålla säkerheten för våra kunder, anställda och samarbetspartners.

Eftersom du som kund är oerhört värdefull för oss, vill vi dela några av de åtgärder vi för närvarande tar när det kommer till lokala upplevelser - oavsett om du redan har köpt en deal eller funderar på att göra det - för att ge dig den flexibilitet du behöver under dessa osäkra tider. 

För det första, har vi en bra dialog med våra samarbetspartners där vi tillsammans följer både händelseutvecklingen och Folkhälsomyndighetens rekommendationer, samt anpassar våra deals efter rådande läge.

För det andra, stämmer vi av hur detta exceptionella läge påverkar våra samarbetspartners verksamheter och vidtar givetvis åtgärder där det är möjligt. Vi bär alla ett gemensamt ansvar och ber er därför ta hänsyn till myndigheternas restriktioner när du planerar att uppleva din deal.

Om du har frågor kring öppettider m.m. hos någon av våra samarbetspartners, vänligen kontakta företaget direkt. Om du har övriga frågor, vänligen ta kontakt med oss via vår chatt eller mejla support@letsdeal.se. 

Å hela Let's deal-familjens vägnar vill jag tacka Dig för att du litar på oss, och fortsätter att stödja våra lokala företag. 

Under tiden är vi fortsatt fullt fokuserade på att arbeta oss igenom det här, tillsammans med Dig. Och vi hoppas verkligen att situationen kommer förbättras inom kort.


Hälsningar,
Fredrik Dobber
VD