Kära Let's deal-kund

Känslan av en bra deal

Känslan av en bra deal

TILLBAKA

På Let's deal går våra tankar till alla som berörs av coronaviruset (COVID-19), och vi är fullt fokuserade på att göra allt vi kan för att upprätthålla säkerheten för våra kunder, anställda och samarbetspartners. Våra produkter kan beställas som vanligt men var beredd på att  leveranstiden kan vara lite längre just nu.

Som en värdefull Let's deal-kund vill vi dela några av de steg vi för närvarande tar när det kommer till lokala upplevelser - oavsett om du redan har köpt en deal eller funderar på att göra det - för att ge dig den flexibilitet du behöver under dessa osäkra tider. 

För det första, förlänger vi giltigheten på befintliga kampanjer för att ge dig en längre nyttjandetid. Du kan när som helst gå in på "Mina deals" för att hålla dig informerad om vilken nyttjandetid som gäller just dina erbjudanden. 

För det andra, håller vi en nära dialog med alla våra samarbetspartners för att stämma hur detta exceptionella läget påverkar deras verksamhet och vi vidtar givetvis åtgärder där det är möjligt. Om din resa, konsert eller evenemang har ställts in kontakta vårt kundtjänstteam via vårt kontaktformulär eller vår chatt på webb eller i appen så hjälper de dig så fort de kan. Likaså om du har några frågor kring vår återbetalningspolicy eller något annat kan du alltid kontakta vårt kundtjänstteam.

Om du har frågor kring öppettider m.m. hos någon av våra samarbetspartners, vänligen kontakta företaget direkt.

På hela Let's deal-familjens vägnar vill jag tacka dig för att du litar på oss, och fortsätter att stödja våra lokala företag. 

Vi är fullt fokuserade på att arbeta oss igenom dessa utmanande tider tillsammans med dig och hoppas att situationen kommer att förbättras inom kort.


Hälsningar,
Fredrik Dobber
VD